“Frumuseţe de martie” pentru vârstnicii singuri

“Frumuseţe de martie pentru vârstnicii singuri

Fundaţia Principesa Margareta a României a organizat, în Bucureşti, Ilfov şi Brăila, campania “Frumuseţe de martie” pentru a marca Ziua Femeii în rândul doamnelor cu vârsta peste 65 de ani, afectate de singurătate, sărăcie sau boală.

Astfel, în prima săptămână a lunii martie, 460 de vârstnicii beneficiari ai programului “Niciodată Singur”, asistaţi la domiciliu, în Bucureşti şi Brăila, şi în centrele de bătrâni Don Orione, Speranţa şi Centrul de Servicii Medico-Sociale al Municipiului Bucureşti, au fost vizitaţi de voluntarii programului şi au primit flori, mărţişoare şi pachete cu alimente.

In cadrul aceastui demers, 25 dintre doamnele beneficiare asistate la domiciliu în Bucureşti s-au bucurat de şedinţe gratuite de coafură, manicură şi pedicură, oferite în cadrul saloanelor de cosmetică din reţeaua SCM Igiena.

Programul „Niciodată singur” este susţinut de asociaţia les petits frères des Pauvres.

Mai multe despre program pe site-ul dedicat: http://www.niciodatasingur.ro/

Fundaţia Principesa Margareta a României (FPMR) a fost înfiinţată în 1990 de Alteţa Sa Regală Principesa Margareta a României împreună cu tatăl său, Majestatea Sa Regele Mihai I al României. Misiunea FPMR este de a acţiona precum un catalizator pentru dezvoltarea potenţialului uman, în spiritul demnităţii, solidarităţii şi promovării talentului şi valorilor culturale româneşti. Fundaţia urmăreşte de asemenea să stimuleze voluntariatul şi să inspire spiritul comunitar în comunităţile în care se implică, specificul proiectelor Fundaţiei fiind date de caracterul lor intergeneraţional.


CONTACT - Fundaţia Principesa Margareta a României

Oana Rebeca Neagu (Anton)
Manager Fundraising
Departamentul de Comunicare şi Strângere de Fonduri
Telefon 0735 44 44 88; 0723 28 60 35
Email: oana.anton@principesa.ro

Comentarii

  1. Orice gest oricat de marunt, care face parte din aceasta categorie, devine urias prin efectele pe care le aduce celor carora i se adreseaza.
    Regret ca nu am fost implicat in aceasta actiune. Prin popularizarea acestor actiuni din timp se poate conta pe o crestere a audientei celor care se ofera voluntari, ori donatori - nu conteaza suma, ci numarul donatorilor! (uneori poate fi si invers).
    Cred ca ati observat ca in general, in Romania, majoritatea actiunilor publice de rasunet, sunt anuntate dupa ce se produc. In alte tari, la alte popoare, revistele, apar cu stiri pentru ceea ce o sa se intample - la noi, dupa ce s-au sfarsit, (uneori, cu invitatii de participare)
    Concluzie: Oana Rebeca Neagu (Anton), actionati din timp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Casa regala a romaniei este singura institutie ce este alaturi de popor. Traiasc Monarhia!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu